28 Ağustos 2017 Pazartesi

Bol highlighterlı makyaj~

Hepinize merhaba! Bugün farklı bir şey yaptım.
Öncelikle bu konuda profesyonel olmadığımı belirteyim de, linç yemeyeyim 😅
Kozmetik ürünlerine olan merakımdan dolayı bende bir şeyler denemek istedim ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.
Bu yazıda kullandığım ürünlerin verimlerini anlatacağım. Haydi başlayalım~


Kullandığım ürünler;




Cilt için kullandığım ürünler;
Kryolan Supracolor 3W
Rengi çok açık olduğu için aydınlatıcı olarak kullandım.

Maybelline Affinitone 14 Creamy Beige
Fiyatına göre kapatıcılığı gayet iyi. Yapısında E vitamini ve argan yağı bulunmaktaymış.




   Highlighter olarak Kiko'nun bu farını kullandım. Ben makyajda sınır olduğunu düşünmüyorum. Mesela bu far ise sadece göze sürülmek zorunda diye bi kural yoktur bana göre. Nereye uygun olursa oraya sürerim ben. Highlighter olarak üstteki rengi kullandım ve çokta güzel oldu. Tavsiye ederim. 😝                                                                                                                                                                         


 Allık için the Balm'ın Instain *pinstripe* ürününü kullandım. Güncel fiyatı 22$. Bence daha uygun fiyata benzer etki yaratan ürünler bulunabilir.


Göz için kullandığım ürünler;



                                                                        

Avon-Orchid

Kiko-23

Flormar-39 Cyan

Pigmentlerini göstermeye çalıştım~



Kaş için kullandığım ürünler;


OH!SHY Türkiye'de yok. Ebay'den almıştım. Fiyatı çok uygundu. Aynısını bulamadım ama benzeri için buraya tıklayabilirsiniz. 

Türkiye'den almak için tıkayabilirsiniz.           

Kirpik için kullandığım ürün;



Kullandığım fırçalar; 


Before/After fotoğrafı; 


Umarım beğenmişsinizdir, bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Başbaaş~ 
Instagram; @yasashikuu

                                                                                                                                               









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder