6 Temmuz 2017 Perşembe

BTS'in yeni logosu~

Merhabalar efeniiim~

Bugünkü yazım biraz farklı olacak. Bugünkü yazımızın konusu BTS'in yeni logosu.
Öncelikle bilmeyen arkadaşlar için ufak bir tanıtım yapalım;
BTS (Bangtan Boys) Big Hit Entertainment tarafından oluşturulan Güney Koreli bir müzik grubudur. İlk teaserları çıkmadan öncede blog yazıları ve yükledikleri coverlar ile insanların ilgilerini kazanmayı başarmışlardı.
                                        

                                                                  


BTS dün  yani 05.07.2017 tarihinde YouTube'dan "Logo Animati
on" adlı video ile yeni logoyu duyurdu.

Ben eski logoyu çok fantastik buluyordum. Çok güzel bir logoydu. Ama yeni logoyu da beğendim sade olmasına rağmen. Anlamı çok çok çok büyük bence. Ve bu yeterli oluyor.

Yeni logo;
     
Yeni logoda ARMY'lerinde logosu var, yani bizimde logomuz var!



Logoyu çok beğenmemin sebebi de birleşince kalkana benzemesi. 2 parça var, birisi BTS birisi ARMY'ler, tek tek olunca her ikiside yarım fakat birleşince kalkan oluşuyor ve bu gücü simgeliyor. Aşırı sevdim.

Yeni yazıda görüşmek üzere, başbaş!! :3

4 yorum:

  1. Gözüm bi bts yazısını gördü sjkajxdjskskdj

    YanıtlaSil
  2. Ya yeni logo çok güzel, ben çok beğendim. Bu arada come back home u yeniden düzenlemişler gibi bişey olmuş, şarkının eski halini dinledim ve BTS i neden bu kadar çok sevdiğimi bir daha anladım :d

    YanıtlaSil