28 Nisan 2017 Cuma

Doğal Yöntemlerle Kaş Kaldırma / Kaş Düşüklüğü Giderme

Merhaba merhaba merhaba! Özür dileyerek yeni yazıma başlamak istiyorum... Özür diliyorum çünkü; tam anlamıyla istikrarlı hareket edemedim bu blogta. Tam yayınlara başlıyorum, bir şey çıkıyor, okullar açılıyor falan... Ama 2 ay sonra bomba gibi geleceğim. 2 ay içinde de minik minik paylaşımlarda bulunmayı düşünüyorum. *bulunamadı* şaka şaka, umarım bulunabiliriiim :3 O halde yazıya geçeyim? Teşekkürler.


Benim sağ kaşım sol kaşıma göre daha düşük'tü' eskiden, bende bunun için ameliyat falan olmak istemediğim için bunu "doğal yollarla nasıl düzeltebilirim?" arayışına girmiştim. Yabancı forumlara baktım, kendi ülkemizdeki forumlara baktım nitekim bi' şey bulamadım maalesef. Birkaç youtube
videosuna denk geldim. Yüz yogası denilen bi şey varmış, uzun süre yapınca işe yarıyormuş. Öyleymiş yaaani. Ben yaklaşık 7 ay boyunca düzenli bi' şekilde denedim. Sonuç başarılı mı? Hayır değil. Gerçekten yüz yogası yapınca rahatlıyorsunuz ama kaşınızın şeklinde bi değişiklik olmuyor maalesef ki...

Bugün size önereceğim şeyi bir yerden okumadım ya da bir yerden bulmadım. Tamamen kendi kendime düşünürken aklıma gelmiş olan bir şey. Denemek istedim. Yaklaşık 1 aydır yapıyorum ve ciddi anlamda bir düzelme var. Gönül isterdi ki before after fotoğrafları olsun ama... Yok maalesef. Nasıl yapacağınıza geçeyim...

Malzemeler;
Kağıt bant
Makas













Malzemeler bu kadar evet. Kağıt bant alırken incelerinden almaya özen gösterin aksi takdirde kalın
alırsanız onu inceltene kadar bantın yapışkanlığı gidiyor ve işe yaramıyor. Bende ilk başta kalın almıştım da..


Kağıt bandımızdan birkaç santim bant kesiyoruz, elinizle banta çok temas etmeyin ki yapışkanlığı gitmesin. Bantı kestikten sonra kaşınızın kavis kısmından yapıştırarak üste doğru *ya da nasıl şekillenmesini istiyorsanız* çekiyorsunuz.

Şimdi kaşım kopar mı? Bir zararı var mıdır? Hayır kaşınız kopmaz, bir zararı da yoktur. Bkz:


Bu işlemi her gün ya da iki günde bir kere mutlaka yapın. Günde 30-40 dakika kalması yeterlidir. Kendinize iyi bakın. Sağlıklı günleeer!~

Kağıt bant için tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder