2 Ağustos 2015 Pazar

Candy Japan review~


Selaaam! Size bugün çok seveceğiniz bir şeyi tanıtacağım~ Eveeet, öncelikle hepinizin Japon aburcuburlarını merak ettiğini biliyorum. Hepinizin olmasa da, çoğunuz merak ediyorsunuz. Hadi hadiii, utanmayın be! :3 Size müjdeli bi' haberim var o halde benim.                                                   
Mantığı nedir? Aylık 25$ ödüyorsunuz ve size her ay 1 kutu dolusu aburcubur gönderiyorlar. Veee
kargo ücretsiz. Pişman olacağınızı düşünmüyorum. Ben şu ana kadar pişman olan kimseyi görmedim yaniiiii~ O yüzden denemelisiniz. 25$ kimseyi ne zengin yapar, ne de fakir. Değil mi? Eveet yani böyle. Şimdilik "yasashikuu" kodunu kullanıp indirim alamıyorsunuz maalesef fakat az bir zaman sonra yeni yazıda alacağınızı söylerim~  Sayfaya göz atmak isterseniz buradan girebilirsiniz ^-^



                          Click click for Candy Japan



        Facebook: www.facebook.com/Yasashikuuu
        Instagram: instagram.com/yasashikuu

2 yorum:

  1. Çok güzel! Yine de tartıda kiloları görünce pişman olursun demedi deme... :D

    YanıtlaSil
  2. HARİKA BİR BLOG. SAHİBİ ÇOK SEVECEN VE YAKIN. BENCE FACEBOOK VE İNSTAGRAM SAYFALARINA DA BAKIN! :)

    YanıtlaSil